Mycket nu

Det har vart sjukt mycket för mig det senaste dygnet och därför har jag uppdaterat som en kratta. Kom hem från sthlm sent i söndags och sedan var det fullt upp hela gårdagen och jag satt i princip inte vid datorn. Det visade sig nämligen när jag dök upp på skolan att mina och Beas kycklingar inte alls mådde bra. Så jag spenderade dagen i kläckeriet för att ta hand om de som var värst. Vi såg till att de fick i sig vatten och druvsocker och nu verkar läget bättre. Enda tiden jag inte var där igår var när jag tränade som har resulterat i en go träningsvärk i triceps idag och sedan så red jag igår kväll.

Red Junco igår som var hur fin som helst!

Idag måste jag försöka boka ett möte och börja med min tidplanering ordentligt, men allt kommer lite efter eftersom kycklingarna är viktigast. Utan dem, inget exjobb nämligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är lite nyfiken på vad du brukar äta för något? Om jag förstått det rätt äter du inte så mycket kött så det hade varit nice med lite tips.

2012-05-29 @ 10:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0