Ny vecka - nya tag

Ny vecka efter långhelg. Känns alltid lite konstigt, har dessutom haft det hur bra som helst i helgen.
Vad sker denna vecka då?

Under veckan ska jag genomföra mina pilotstudier ute på Vreta. Håller alla tummar och tår för att det ska gå som tänkt så jag inte behöver tänka om med mina försök.
Annars är det som vanligt lite olika, möte idag och seminarie imorgon.
Träningen då? Jo, jag kör hela veckan tills på fredag. Underground mån och tors. Kettla imorgon, gym ons/fre som det ser ut just nu.

Imorgon hoppas jag kunna åka till Norrköping och bästa Bävern och på fredag, då åker jag till sthlm.

Nu ska jag hoppa i shortsen BARBENT! och sticka till skolan!


mmm sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0