On the road back

Kvällen har vart fantastiskt trevlig. Nu gläds jag över det där glasvinet jag drack för ca 2v sen som gjorde att jag behövde bjuda Jenny och Johanna på middag. Carro var självklart också med. Jag är nöjd över den mat jag lyckades laga!

Förrätt: Rödbetor med chèvrekräm på salladsbädd
Varmrätt: Quornfärsbiffar med äppelsallad och yoghurt
Efterrätt: Apelsin och lime pannacotta à la GI-Style!

Vi har pratat om massa och bara umgåtts och jag har haft det kul och trevligt. Jag inser samtidigt hur jag efter i fredags kommit av mig i det viktiga. I min vardag. Från och med imorgon är det tillbaka till det som betyder mest: Hästarna. Jag är ledsen att jag hamnat på sidospår och nu ska jag tillbaka till den väg jag redan var på. Där jag hör hemma, en del av mig och mitt liv. Nu ska en ny vardag skapas, men de viktigaste ska bestå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0