Regn

Idag kom då äntligen lite regn. Det gör mig inget eftersom jag ska vara inne hela dagen. Egentligen hade jag tänkt åka till stallet i kväll men om vädret håller i sig så skippar jag det. Nu kommer det i alla fall vara någon dag som pollenallergin är lägre.

Igår körde jag rygg och armar på gymmet. Har gått ner nu med start igår från 12 rep till 8. Riktigt kul att känna att jag kan lasta på lite mer vikt. Dessutom börjar underhudsfettet släppa nu, på armarna ser man och även magen börjar släppa. Stannade även på ett pass groove, men satans vad stum jag var i benen efter undergrounden i måndags.

Anyway, ska läsa lite artiklar sen kettla och sen skriva på min projektplan efter ett möte.


Längtar till sommaren, värmen och god mat i Frankrike

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Nu har jag en bloggtävling där du kan vinna en superfin grimma!:D Kolla gärna!:)



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/may/bloggtavling.html#comment



Kram <3

2012-05-09 @ 15:56:03
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0