Trött!

Idag kom jag inte upp ur sängen. Mitt huvud var ett kaos och ögonen föll igen hela tiden. Så jag sov 1h extra. Allergin har olika dagar när den är jobbigare och det har vart rätt bra förra veckan och kroppen hade liksom börjat vänja sig. Men nu har gräset börjat blomma. Inte mycket men jag tror att det är det som gör att jag är så trött igen. Nu är det ett nytt sorts pollen som jag reagerar på, precis som en ny bakterie. Det blir inte bättre av den underliggande stressen av att jag inte vet hur det blir med alla kycklingar och om mitt exjobb kommer kunna genomföras.
Dessutom har jag jobb via STS som jag ligger lite efter i. Nej det är mycket nu helt enkelt.

Imorgon flyttar jag ut till ängstugan en vecka. Det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0