Äntligen lite koll

Nu är veckorna äntligen satta för när jag ska göra mina försök. Dröjer ytterligare cirka 4v men nu kan jag i alla planera utifrån det. Imorgon har vi presentation för masterstudenterna som läser första året om våra exjobb. De lär väl inte jubla över att behöva höra om mer kycklingar från min sida.
 
Tänkte komma iväg till gymmet vid 15 tiden för att hinna igång med passet innan det är full kaos där nere. Är lite sugen att gå på UGn idag bara för att Ehsan skrev ett "varningsinlägg" på facebook att passet idag skulle vara på en helt ny nivå i utmattning och utmaning och att han rådde folk att ta med spypåsar =P Vilket bara i mitt huvud tänder en envishet och en utmaning. Men nej, jag ska köra mitt benpass för kör jag UG idag påverkar det kroppen resten av veckan. 
 
Lugn kväll hemma sen. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0