Bra måndags em/kväll

Har kanske inte riktigt vart så produktiv idag som jag skulle önska men men. Gick tillslut ner till gymmet för att köra chinsträning och framför allt axlar och mage. Kändes bra och jag fick glada hejarrop i mina chinsförsök av både Alex och Malin vilket gjorde det hela mycket bättre. Rätt bra pass i alla fall. Kändes sen i stallet när jag behövde höja armarna för att borsta Campino att axlarna var rätt slut. 
 
I stallet borstade jag en lerinpackad Campino och mös med lilla kisse. Han är helt fantastisk och lär vara min kärlek i livet. Red sedan Junco vilket bitvis gick riktigt riktigt bra. 
 
Nu ska den här sjukt trötta tjejen gå och sova.
 
Min nya kaffekopp till "jobbet" och sen lill kisse som nu går under arbetsnamnet Tyson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0