Formchecken!

Hur var formchecken då? Den första siffran är mot för 2 veckor sedan och totala mot för 4 veckor sedan då jag började jobba med att bygga på mig. 
Vikt: -0,4kg, totalt +0,1
Vad: 0 cm, mätte inte vaden för 4veckor sedan men sedan 4 augusti är det totalt +1cm
Lår:  +0,5 tot +1,5
Stuss: -1cm, tot 0
Mage bredaste: 0cm, tot -6cm
Midja: -0,5cm tot: -0,5
Bröst: +3cm, tot +3
Arm: +0 tot: +2
 
Vad ska jag dra för slutsats då. Vikten står mer eller mindre still vilket är positivt när man sedan ser till måtten. Jag har ökat kring bröstet som fasen nu vilket jag också kände på mig med tanke på kläder och hur musklerna nu faktiskt börjar synas. Tappar fortfarande kring magen och nu även rumpan. Låren fortsätter växa så over all tror jag med lite magkänsla att jag stadigt byter fett mot muskler. 
 
idag till höger mot för 4v sedan. Syns inte så mkt skillnad. lite att låren fyller ut mer ned mot knäna. Men enligt mig själv så ligger den största skillnaden på axlar och armar. Har fått rundare axlar nu och även armarna är fylligare. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0