Grå tisdag

God morgon på er.
 
Idag är det ytterligare en grå dag. Mulet och regnet hänger i luften. Jag mår bra, lite seg och börjar få en duktig träningsvärk sedan igår. Utfallen tog som fasen alltså. 
 
Idag ska jag läsa och gå igenom min introduktion, göra lite reviorsarbete och sedan blir det träning ikväll. Först ska jag "leka loss" lite på gymmet med chinsträning,armgång och dips samt lite prioövningar för ryggen innan det är dags för underground. Sedan hem och laga mat till mig och sällskap. Blir bra det här. 
 
Idag hoppas jag att dammsugarpåsarna jag beställt trillar in för jag måste städa!
 
Med en bild på den här lilla tussen (som fortfarande inte har ett namn! så ett killnamn efterlyses som går ihop me salsa gärna!) så avslutar vi detta inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0