Höst på riktigt

Idag är det första oktober. Ny vecka. Formkoll imorse. Vikten är mer eller mindre samma som när jag startade för 4v sedan. Ligger plus i mått fortfarande sett mot 4v sedan men lite mindre om man jämför mot 2veckor sedan. Dock tror jag att de jag ligger på nu är en bättre indikation då jag antagligen samlade på mig en hel del vätska de första 2 veckorna av den nya kosten och började anpassa mig. När jag ser i spegeln så känns formen betydligt bättre, jag känner mig större men tightare så det är bara bra. Ska jämföra bilder sedan, det är det bästa sättet enligt mig. 
Ett annat tecken att det går åt rätt håll är att vissa av mina skjortor börjar sitta lite trångt över axlarna nu. 
 
Veckan då?
Måndag: Skola, träna: ben, stallet och rida
Tisdag: Skola, träna: UG+prio, 
Onsdag: Skola, träna: axlar&mage
Torsdag: Skola, träna: rygg+biceps, åka till sthlm
Fredag: Sthlm, shoppa med mamma och umgås med familjen
Lördag: SM i Västerås med Sarah och Karin! ev träffa lite kompisar på kvällen
Söndag: Sthlm, träna: bröst & biceps, återvänder till slätten.
 
Ser fram emot helgen riktigt mycket. Carro är på Kolmården hela veckan så jag ska vara hemma under alla kvällar för att umgås med Salsa så hon får sällskap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0