Lång och rolig dag på SM

det har vart en sjukt lång dag idag och nu är jag riktigt riktigt trött. Åkte imorse till Västerås och SM i BB, CBB och BF. Jag och Karin kom precis lagom till förbedömningarna i bf. Tog i pausen lite lunch och sedan gick vi på mässan i sällskap av bla Jasmin och hade hur trevligt som helst. Tävlingarna drog ut på tiden och jag lämnade Västerås vid 20.30 och var hemma ca 1h senare. Trött efter en lång dag. Det har vart så kul och inspirerande att få se alla duktiga tävlande. Lite extra imponerad blir man av herrveteranerna som är 50 och 60+. Fick även äran att prata med Sarah Bäckman som är helt otrolig. 
 
Nu är motivationen på topp och jag vill verkligen träna imorgon. Helst hemma på campushallen, är lite inne på att åka tidigare tillbaka beroende på vad som verkar dyka upp imorgon. 
 
Ska krypa i säng nu men skriver mer om dagen en annan gång. 
Topp tre korta klassen i BF, Pia, Helene och Carina (som vann veteran klassen)
Helene "Ice" Ahlson plockade hem vinsten i korta klassen som var fullproppad med toppnamn
Jag, Sarah och Karin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0