Längtan efter en paus

Hej på er denna onsdag. 
 
Igår efter undergroundpasset så kändes min kropp riktigt trött, helt utan tryck. Och jag har vid det här laget lärt mig att det betyder för den att den behöver mer energi. Så efter att jag tagit min gainer så tryckte jag i mig en hel del nötter hemma innan middagen. Idag känns allt som vanligt. Däremot får jag se efter passet idag om det hjälpte och att det känns mer som det ska göra. Annars blir det till att äta extra idag med. 
 
Just nu är jag riktigt trött mentalt. Träningen flyter på men kring det mesta andra är jag väldigt slut. Jag behöver den paus som jag kommer få över helgen genom att åka hem till mamma och pappa. Ska bli så skönt att byta miljö, äta god mat och släppa allt här för ett litet litet tag. Det brukar räcka för att jag ska sakna det och längta tillbaka. Ser fram emot lördag så mycket med SM i västerås i sällskap av Karin, Sarah och Jasmin. Träningsmotivationen lär vara på topp efter det. 
 
Ska försöka få lite gjort nu. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0