På väg hem

Nu är jag på bussen på väg hem till linköping. Hittade en biljett för bara 99 kronor så det kändes värt. Hade inget direkt att göra hemma och att bara sitta av tiden kändes inte superlockande. Det enda som gjorde att jag velade var att det kändes taskigt mot familjen att åka tidigare än vad jag hade tänkt. 
Tycker det är svårt det där när man har ett helt liv på annat håll och jag som är så rastlös, jag har svårt att inte längta tillbaka fort eftersom jag alltid har massa att göra, som jag vill göra. Samtidigt vill jag inte att de ska känna att jag inte vill vara hos dem. Svår balansgång det där. 
 
Aja, blir till att komma hem, svira om till träningskläder och gå till gymmet och sedan laga mat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0