Stand strong

Tog en lång lunch som inkluderade en sväng till stan och tornby. Carlings har just nu riktigt snygga stickade tröjor inne. 
 
Sitter ensam på kontoret och tankarna går lite fram och tillbaka i huvudet. Jag kommer fram till hur viktigt det är att vara stark i det man bestämt sig för, att vara stark i sig själv, säker i sina mål. Det finns massa saker i vår vardag som påverkar oss och hur vi mår, och hur vi mår kan påverka om vi kommer uppnå våra mål. Det finns saker som händer som gör att man blir osäker på sig själv, blir sänkt och som gör att man hellre vill gräva ner sig. Men då är det så viktigt att vara stark nog att fortsätta mot sitt mål, oavsett vad det är. För ett steg närmare kommer man för varje gång man går i rätt riktning. 
 
Träningen kommer inte få påverkas av saker runt mig som påverkar hur jag mår. För jag vet att träningen är mitt utlopp. Everytime, one step closer. Jag ska stå stark oavsett. Jag är värd att nå mitt mål.
 
Tittade genom gamla bilder och hittade den här
Saknade och älskade hästar. Utan dem hade jag aldrig vart den jag är idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0