Sthlm idag och taggad för SM-besök imorgon

Idag har det vart en superfin höstdag. Promenerade korven (stina) imorse och sedan åkte jag och mamma en sväng till stan för att äta lunch och shoppa. Vart ett par stövlar och en jacka, samt en tubhalsduk. Har också vart och hälsat på farmor idag. Ikväll har jag och familjen ätit en riktigt god middag så nu är jag helt proppmätt. 
 
Imorgon så bär det av till Västerås för att kika på SM i bodybuilding, classic bodybuilding och bodyfitness. Åker i sällskap av Sarah och Karin. Är riktigt taggad ska bli kul att äntligen få se en riktig bf tävling live, dessutom med de bästa i Sverige som Helene "Ice" Ahlson, Carina Isaksson och Anna Liza Valdes. Korta klassen är helt galet proppad med toppnamn. Sedan på plats kommer även Sarah Bäckman finnas som är tog ytterligare 2 VM guld i armbrytning nu för några veckor sedan och som också bloggar på aldrigvila med Micke. Lär vara en hel del andra välkända personer på plats inom branchen. Dessutom fick jag veta nu ikväll att Mohammed som jag träffade i vingåker kommer vara där så att få träffa honom igen ska bli jättekul. 
 
Ska fota massa imorgon så kommer bilder sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0