Update sen igår

Direkt när jag kommit hem igår så åkte jag till gymmet för att köra ett bröst och tricpespass. Det gick hur bra som helst och hade en grym kontakt i triceps. Lagade middag och sedan begav jag mig iväg för att reda ut både det ena och det fjärde. 
 
Idag känner jag mig som en ny människa. Lugn, glad och motiverad till min vardag. Ska ta tag i min introduktion ordentligt nu och sedan i em blir det axlar och mage innan stallet ikväll. Som jag längtar efter de fyrbenta. 
 
Det har hjälp massa att vara hemma i helgen och träffa mamma och pappa. Att veta att dem alltid finns där och att jag har deras stöd är det viktigaste för mig. Älskar er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0