Utveckling

Det är så viktigt att känna att man kommer någonstanns i det man gör. Att man utvecklas. Alla andra behöver inte se det, men du måste själv känna det. Och den där insikten kan komma vid alla möjliga tillfällen. Imorse stod jag framför spegeln i hallen och fick den där insikten att jag har utvecklat min kropp. 
Ser jag tillbaka i veckan så fick jag det faktiskt bekräftat till viss del i gymmet i måndags när en okänd man kom fram till mig och frågade om jag höll på med någon idrott. Nej inte direkt sa jag, mer än att jag är ridtjej i grunden men att jag nu satsa åt fitness. Han var i alla fall imponerad över vad jag pressade i benpressen och jag tackade och tog emot. Den där lilla kommentaren av uppmärksamhet visar att jag är påväg åt rätt håll, att jag inte är en i mängden av alla tjejer på gymmet, utan jag börjar gå utanför ramen, precis som jag vill. 
 
Och generellt, om ni tycker ni ser nått bra hos en person, säg det. Det skadar inte att ge komplimanger, vi är på tok för dåliga på det. 
 
 
Jag växer! =D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0