Äntligen fredag!

Den här veckan har gått så sjukt fort. Antagligen för att jag har haft tusen saker att göra. Men idag är det äntligen fredag igen.
 
Snart är det dags för lunch och sedan så ska jag faktiskt åka ut till stallet. Främst för att jag ska fixa i ordning en box åt Rebecca eller snarare Lorden som ska stå hos oss över helgen medan de tävlar ett meeting. Ska ställa in Campino bredvid som sällskap så får fixa till han med. Sen tänkte jag nog hinna rida Yawatha också när jag ändå är ute. Innan jag ska till campushallen för den obligatoriska fredags undergrounden aka fredagsmyset.
 
Ikväll ska jag ligga i soffa, äta mitt naturgodis och se en film. Velar mellan Rent, War Horse och The three musceters...
 


Nu är fjunen 4 veckor och ser ut som tonåringar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0