Att få må bra

För andra dagen i rad så känner jag att jag mår riktigt riktigt bra. Inte sådär vanligt som man svarar på frågan "hur mår du?". Utan verkligen bra.
Jag är frisk, känner mig stark i kroppen, är glad och larvigt lycklig. Det är som det bubblar i mig. Samtidigt så kryper hösten närmare och förkylningarna hopar sig, borde jag inte också klaga på något? Nej, jag tänker njuta av att må bra. För det är inte så många dagar man har där det verkligen känns som om livet bara är till för att njutas av.
 
I det lilla landet lagom, dvs Sverige så får man inte sticka ut, utan man ska vara som alla andra. Det är nästa fult att säga att man mår bra och har det bra. Men snälla ni, gör inte det. För när man mår bra, det är då man är stark nog att lyfta andra.
 
Våga må bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0