Axlar och mage

Körde ett effektivt pass axlar och mage på gymmet. Har suttit i en lång mailkonversation under morgonen som tog på krafterna så missade att planera passet (dåligt!) men körde ändå slut rätt bra på axlarna. På de övningar där jag körde båda axlarna samtidigt höll jag vilan nere på 30s sen på "enaxelsövningarna" vart det fokus på att hålla imot på den excentriska fasen. 
Magen körde jag benlyft (raka ben), twists som jag hämtat från Mickes (mr Aldrig Vila) tjej Emelie. Sedan vart det både raka och sneda cablecrunches. Nu får vi se om det blir någon träningsvärk av detta. 
 
Ska jobba vidare nu så hörs vi. 
 
Formen nu efter passet. Ska bli riktigt spännande sedan när jag får skala av fettet. Även om ni inte ser det så händer det faktiskt lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0