Dagens pass: nytt PB i marklyft!

Hur gick då dagens utmanande pass?
 
Jo overall är jag nöjd. Marklyften gick riktigt riktigt bra, ryggen kändes bra och stark. Så det vart en ökning till att dra 10rep på 65kg i sista setet. Då ska tilläggas att jag som mest någonsin dragit 2rep på 70kg.
Ökade även i latsdragen och hittade sedan riktigt bra tryck i biceps som jag verkligen körde slut på.
De envisa chinsen då undrar ni såklart! Ja det står still. Försöker köra jump-ups och negativa, men hittar inte motivationen att köra riktigt slut på mig. Så det blir läxan till nästa vecka! Har dessutom fått tips av Alex på en övning så den ska jag lägga in i några pass.
Men en dag kommer det lossna.
 
PWOn då? Jo den gjorde så jag vaknade och jag orkade köra 2h, men någon större effekt det kände jag inte. Var framförallt det att jag piggnade till vilket är bra och det är främst det jag vill få ut av det, sen är det bara positivt med aminosyrorna som finns i så att de finns för musklerna att ta av under passets gång.
 
Imorgon är det fredagsmys à la UG!
 
Formbilder från idag. Känns som armarna börjar ta sig. Ryggen är ju riktigt svår att fota själv men V-formen börjar komma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0