Dagens pass

Efter ca 2,5h i sängen framför Mr Olympia med en del mat så vände min huvudvärk och jag kom iväg till gymmet. Körde bröst och triceps. Ökade igen i bänken så är riktigt riktigt nöjd med det, tänk vad lite pass kan göra så man vågar köra för fullt hus. Körde klart mina 3 bröstövningar innan jag gav mig på triceps och här tycker jag alltid att jag är svagare än jag borde, men har insett att det beror på att jag de 2 senaste gångerna valt att köra slut på bröstet innan jag kört triceps. Det resulterar i att triceps redan är rätt trötta eftersom de kopplas in i både bänken och den lutade hantelpressen. Avslutade med ett superset cableflyers/overhead triceps extensions och sedan tackade kroppen för sig. Riktigt jäkla tryck hade jag i överkroppen.
Dagen till ära hade jag även mitt nya AV-linne, så jäkla skönt. Det bästa är att det är långt och går ner en bra bit. 
 
Imorgon är det ben på schemat!
 
Nästa gång ska jag fota det i gymmet så får ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0