Förkylningstider.

Då är det ny vecka. Hoppas faktiskt att den här går lika snabbt som den förra veckan. Det märks att det ä förkylningstider för jag är ensam på kontoret. Tänker därför efter träningen på lunchen gå hem och jobba istället.
 
Veckan är rätt fullbokad annars
Måndag: Skola, Ingen ridning ikväll vilket gör att jag hinner fixa annat, som akvariet, handla lite och bara ta det lugnt. Träning: UG
Tisdag: Skola, STS jobb på kvällen, sedan vilodag från träningen.
Onsdag: Skola, Träning: Ben
Torsdag: Skola, STS jobb, Träning: Bröst och triceps
Fredag: Skola, Träning: Rygg & biceps
Lördag: Stallet, vila från träningen
Söndag: Stallet, träning: axlar och mage
 
Inte fullt lika mycket som förra veckan, och det är bra för jag vart ett vrak på fredagen. Annars hoppas jag hinna träffa Johanna bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0