Första höstkvällen i stallet

Har vart ute i stallet hela em och kvällen. Den första höstkvällen för nu märks det på kvällarna att hösten är här. Så fort solen går ner så blir det riktigt kallt.
I alla fall, Campino var mycket piggare idag och hade en helt annan blick i ögonen så det var riktigt skönt att se att han är tillbaka min pojke. Det finns nog ingen som riktigt kan få mig att le som den hästen. Han ratade Alain idag och ville inte gå in med honom utan väntade på att jag kom, vilket han såg. Lilla hjärtat. Pysslade om honom och passade även på att träna lite genom att hänga på honom i boxen vilket han skötte exemplariskt. Så förhoppningsvis kan jag hänga på han i paddocken i helgen.
Red sedan lektion på Zambrano vilket gick helt okej. Dock blir han lite väl upphetsad mellan åt och då spänner jag mig vilket gör det hela värre. Så det måste jag jobba bort. Emma red Yawatha på lektionen och det gick superbra. Så stolt över skrutten som sköter sig och kan vara med på allt. Lite som att se sitt barn börja skolan (inte för jag vet hur det känns men ändå).
Glad tjej i alla fall som nu snart ska möta kudden. Imorgon jobbar jag hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0