Fredag!

Då var det fredag igen. Veckan har rullat på även om den inte gått lika fort som de tidigare. Blev väckt av katterna tidigt imorse igen och kom på i mitt stilla sinne att jag kanske ska låna dem sen om det blir diet i vår inför tävling då jag antagligen kommer behöva ta mig ut på en del morgonpromenader under den tiden. Då vaknar jag ju i alla fall tidigt.
 
Ikväll ska jag och Carro ha kombomys. Laga mat tillsammans och sen se någon film, eller fångarna på fortet kanske. Sedan kommer hästarna ta all uppmärksamhet i helgen!
 
Maria berättade igår att "min" kattunge är supersocial vilket såklart är superkul. Här har ni mamma till det lilla trollet. Är det en tjej så kommer hon få heta Samba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0