Full rulle

Idag har det vart full rulle som vanligt. Stallet under större delen av dagen och regnet har tack o lov lyst med sin frånvaro sånär på några droppar. Jag och Felicia har övat inför lördagens clinic. Tror det kommer bli bra. Imorgon rider jag Zambrano igen på lektionen. Sedan har jag såklart pysslat med Campino också.
 
Efter stallet åkte jag till gymmet. Bröst och triceps idag. Det gick rätt bra. Ökade i bänken äntligen. Har stått still ett tag och det har känts rätt tungt, men idag släppte det! Triceps var lite tröttare men lyckades trycka ur dem rätt bra i alla fall.
Taggad Itano när vi skrittade ut för att värma upp
 
Har lagat massa matlådor under kvällen och fixat inför imorgon. Ska hoppa i säng typ nu. Upp tidigt imorgon inför en tung vecka. Sen lugnar det äntligen ner sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0