Gårdagens pass

Igår stod ett av mina favoritpass på schemat, axlar, mage och lite prio. Älskar det passet, dels för att jag tycker axlar är riktigt kul att köra men också för att det ger mig tid och utrymme att leka runt lite i gymmet. Vi har en armgångsstege i gymmet som jag älskar att klättra runt i. Just nu försöker jag få in tekniken att ta varannat grepp istället för varje.
Sedan vart det även 3 set dips. Först 12, sedan 8 och sedan 5 med 10kg i bältet! Så jäkla nöjd =D Första gången jag provat att hänga på vikt och det gick ju galant.
 
Började sedan det planerade passet vilket var just axlar och mage. Två muskelgrupper som kräver ganska intensiv träning med kort vila för att de ska ta ut sig ordentligt. Supersetade en hel del och nästa pass ska jag klocka vilan så den ligger på 30s.
 
Vart inga bilder igår. Men det kanske kommer idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0