Helg!

Det vart ingen uppdatering mer igår. Vart en rätt hektisk em/kväll. Johanna och jag körde ett bröst/triceps pass. Dock smet hon iväg för att gå på UGn och jag körde klart själv. Det var blandad kompott. Klarade 4 rep mer på samma vikt i bänken så ska prova att höja ena setet nästa veckan. Den lutande hantelpressen gick åt skogen däremot eftersom jag körde axlar i torsdags. Men frenchpress ökade jag i också så det kändes riktigt bra. Gick bort för att kika på UGn sen som såklart resulterade i att jag hoppade in efter att Elena ville det och körde med sista 30 min. Älskar det ju!
 
Det lite mer kaotiska vart kring att farmor åkte in på sjukhus. Nu verkar läget stabilt dock så det känns lugnt. Nu får vi se i vilken riktning det bär. Allt kan hända med så gamla människor.
 
Avslutade kvällen på bästa sätt.
 
Nu ska jag ut o rida på Zambrano.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0