Helt grym helg fylld av glädje, träning och ny kunskap

Helgen har jag spenderat i metropolet Vingåker med en rad andra träningsgalningar på alla nivåer. Jag har insupit all kunskap och inspiration som jag har kunnat.
Hämtade upp Semlan i lördags och sedan åkte vi norrut. Först hade vi lite genomgång av High Intesity Training med Slavdrivarn och därefter körde vi själva. Jag som haft svårt med kontakten i ryggen körde rygg och bad om all hjälp jag kunde få med så mycket duktigt folk kring mig. Vilket resulterade i att jag idag känner att ryggen är rätt mör. Därefter vart det lite vila och mat innan jag, Semlan, Carro och Helena återgick till gymmet för att där bli smått galna och byta utförande på alla maskiner. Kvällen avslutades med ett spinningpass med utklädnad för ett duktigt gäng medan några andra, inklusive mig själv, körde i gymmet och hängde. Biceps och mage för min del. Har ju fått order nu att ligga på ett kaloriöverskott för att bygga på mig så jag kan nå mina mål och undviker därför alla extra förbränningsträning. Annars måste jag äta ännu sjukare mängder! Under kvällen plockade även Mohammed ner lite smågrabbar på jorden, men det får ett eget inlägg sen för det förtjänar den mannen.
 


Efter en godnatts sömn och trevlig frukost med Carro och Helena så hade Mohammed bänkteknikgenomgång. Riktigt bra och lärorikt och jag ska jobba på det massor nu. Hela träningen kommer gå över till mer högreps 10-15 st med stor fokus på teknik och lägre vikter för att verkligen optimera muskelbyggnad. Helgens sista pass vart ett Army Fitness pass med Semlan. Mycket bra och skönt att köra igenom kroppen. Grym stämning i gruppen också. Avslutningsvis hade vi lite prisutdelning där priserna var protein från Scitec. Mohammed, Semlan och jag själv var lyckliga vinnare. Jag tilldelades det för att jag vart med på alla genomgångar under helgen och visat vilja att samla kunskap. Den fattiga studenten tackar ödmjukas.
Nu är min kropp slut och imorgon blir det vilodag oavsett hur mycket jag vill träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0