Hösttecken

Trots att solen skiner och det är varmt märks det att hösten är inkommande. Både jag och Carro är som zombies på mornarna och det är svårare och svårare att ta sig upp. Det värsta är att det kommer antagligen vara såhär fram till våren. Kroppen märker ju av att det blir mörkare och mörkare.
 
Det hela blir inte bättre av att min skolmotivation är nere vid fotknölarna just nu. Gör det jag måste och inte ett uns mer. Hoppas det vänder. Men känner ändå att jag efter jag är klar att jag måste pausa från universitetsvärlden i minst ett år, även om en doktorandtjänst skulle locka. Jag behöver få längta efter att få tänka och använda hjärnan igen inom det här området. Så istället blir det jobb med hästarna, kolmården eller inom träningssvängen skulle jag tro.
 
Aja, skola idag fram till 16.30 och sedan är det dax för lite STS jobb. Sedan ikväll har jag tvättid.
 
Längtar redan efter sommaren.. utom jul då, för den kan få vara en stund imellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0