I´m better than that!

Det är faktiskt galet hur mycket vi påverkas av människor runt omkring oss. Jag jobbar varje dag med att försöka tänka att det spelar ingen roll vad alla andra tycker. De som jag är något värd för, de tycker om mig oavsett och det är dem människorna som är viktiga. Och jag vet att det är så med mina vänner.
Men så kommer den där dagen när det kommer in en ny människa i ens liv. En ny person som man vill duga åt.
 
Och idag fick det gå ut över mitt träningspass. Att jag brydde mig om vad någon annan tycker. Jag blir så sjukt arg på mig själv. För det spelar ju ingen förbannad roll. Jag är på gymmet för min skull, jag vet att jag utvecklas, att jag blir bättre. Jag struntar i om någon annan tycker att jag är svag eller gör lite annorlunda, eller jag borde i alla fall strunta i det.
 
Jag är bättre än såhär! Jag ska visa det för mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0