It is back!

Idag fanns den där igen, energin vid träningen, trycket och framför allt glädjen! Helt underbar känsla.
 
Riktigt jobbigt undergroundpass med bara övningar med egna kroppsvikten och det var riktigt jäkla jobbigt. Min kropp kommer få vilodag imorgon, även om jag själv tycker att jag precis vilat men jag måste faktiskt vila. Framför allt vill jag ge kroppen det efter undergrounden eftersom det tar på alla muskler i kroppen, så återhämtningen finns.  Och sedan ska jag från onsdag dra igång veckans styrketräning. De passen är ju upplagda så jag delar upp musklerna på olika dagar så då får ju de vila medan jag tränar de andra musklerna.
 
Är dock galet trött just nu. Ikväll kommer jag bara ha en lugn kväll framför tvn och då troligtvis u-21 landskampen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0