Kallt!

Har tack o lov fått lite mer sömn idag. Dessutom känner mina ben av gårdagens pass helt klart. Så det känns skönt att det gav resultat.
 
Idag var det riktigt kallt på morgonen och jag började inse så smått att mitt utbud på jackor inte var helt optimalt. En längre lite varmare jacka hade jag. Så jag letar inne i klädkammaren och hittar min mammas gamla röda bushnellkappa. Toppen bra ju så den åkte på.
 

Tycker det känns rätt bra när man kan återupptäcka gamla kläder. Framför allt är det sinnessjukt att den hållt så bra.
 
Idag sker inte så mycket i övrigt. Jobbar till em och sedan ska jag köra axlar och mage ikväll. Alltså behöver jag inte stressa till gymmet eftersom jag endast är i behov av hantlar så om det är massa folk gör det inget. Ikväll ska jag ha lite myskväll för sen försvinner sällskapet en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0