Kvällen + dagens 10/9

Ska snart sova. Är riktigt riktigt trött. Har vart iväg och kikat på U-21 landskampen i gott sällskap där det även bjöds på middag, jag är inte den som är den och tackar nej till det. Så en riktigt lugn kväll för min del. Bra att inte rivstarta veckan för en gångs skull.
 
Dagens:
Bästa: Att energin på träningen var tillbaka
Träningsövning: Spinal rock
Låt: Upendi - Lion King 2
Sämsta: Min övriga trötthet
Godaste: De hemmagjorda hamburgarna som serverades till middag
Saknad: Motivationen till skolan
Kärlek: Alla ni som vågar stå på er för det ni brinner för!
 
Brukar på skoj ibland kika runt på lägenheter i Linköping. Dels för att ha lite koll på vad priserna för bostadsrätterna ligger på och för att jag faktiskt kommer behöva flytta till sommaren.
Hittade i alla fall en riktigt fräsch och snygg 2a, kolla själva här
 
Nu säger jag godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0