Lång dag

Idag har det vart en lång dag igen. Skola, följt av jobb och en tog jag mig till gymmet trots att motivationen inte riktigt ville infinna sig.
 
Dagens pass vart axlar och mage. Rätt skönt pass, var dock mycket folk i gymmet. Ökade i alla fall i de flesta övningarna och det känns faktiskt riktigt bra.
 
Imorgon är det äntligen fredag och jag hoppas att mitt preliminära fredagsmys blir av efter gymmet. Johanna ska med imorgon och hon har önskat att vi kör bröst så då blir det bröst och triceps imorgon =)
 
sitter och längtar efter att få pengar igen. Har spanat in 2 par skor och en jacka.. men det får jag ta i sthlm sen första helgen i oktober...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0