Lång söndagsfrukost

Hann inte uppdatera bloggen igår. Åkte ut till stallet direkt när jag vaknade och sedan så hetsade jag hem för att byta om och sedan åka vidare till Norrköping.
 
Hur har helgen vart såhär långt då? Fredagen rullade på ju, dåligt tryck i träningen igen som jag inte riktigt kan släppa och jag hoppas att gårdagens vilodag ska hjälpa. Hade en underbart bra natts sömn i alla fall.
 
Red Zambrano igår, och ska göra det idag igen. Har mycket som jag måste få igenom där så han blir bra. Dessutom behagade stona att smita ur sin hage, så det gjorde att jag inte hann något annat. Emma var också med ute och hon red Yawatha, vilket gick superbra för att vara första gången och pysslade. Idag hoppas jag hinna rida Zaza eller Junco också, eller båda.
 
Gårdagskvällen var trevlig och jag mötte upp Beaver för lite möte och middag med Annika och Hasse. Annika har tävlat i bodybuilding själv så det var kul att få träffa henne.
 
Äter en lång frukost innan det blir hästarna och sedan ska träna axlar och mage ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0