Lite av varje + Dagens 7/9

Det är verkligen så sjukt skönt att det är helg! Helgerna framöver och all annan ledig tid förutom skola, STS och träning kommer gå till hästarna fram till slutet av september då vi ska vara med på hästmässan på Mantorptravet. Så nu kommer fokus vara att rida in mig på Zambrano under helgerna och lektionerna. Är typ redan sjukt spänd och lite nervös för att jag antagligen kommer rida på en helt annan plats och visa upp det vi gör. Dessutom är jag otroligt stolt över att jag fått det förtroendet och tack o lov ska även Felicia rida så jag har någon med mig samtidigt. Kommer bli roligt och Cajjo har redan lovat att åka dit för att kolla som stöd, och fota =D
 
Fin Zambrano
 
Bästa: Att det är fredag
Träningsövning: Pull-ups
Låt: Burn it to the ground - Nickelback
Sämsta: Att delfinslakten är igång i Taiji
Godaste: Jordgubbar med Yoghurt runt, från exotic snacks
Saknad: En celsius innan träningen
Kärlek: Yawatha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0