Lugn kväll i soffan

Äntligen för första gången sedan förra veckan så har jag haft möjlighet att ligga i soffan en hel kväll och bara slappa. Har ränt i ett i över en vecka och det märktes idag.
 
Åkte ut till stallet under em och red Yawatha. Han har fått vila ett tag och målet idag var bara att han skulle ta alla hjälper utan att tjafsa och oj vad han var duktig. Skötte sig hur fint som helst. =)
 
Även idag hade jag svårt att hitta trycket under träningen. Tror jag måste tänka om lite så jag max kör 3 dagar innan vilodag. Träningen är så tung att jag nog behöver det. Varje gympass har slutat i en fet träningsvärk.
 
Är riktigt trött och ska sova så småningom..
 
Resten av helgen ska jag spendera med de fina fyrbenta, utom imorgon kväll då jag ska till Norrköping och Beaver =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0