På väg mot mina mål

Nu jäklar ska det hända grejer med träningen och kroppen. Idag trillade mitt tränings och kostschema in från Lina som är PT på fitnessguru. Jag har tagit beslutet att vilja lägga pengar på den här hjälpen för att nå mina mål.
 
Men vad är då mina mål? Jag vill se hur bra jag kan bli. Jag vill till sommaren 2013 vara i min livs bästa form. Jag vill gå all in, det vill säga att om jag tycker att det är kul att ligga på den nivån med den dedikationen och disciplinen som det kräver som börjar nu, så vill jag stå på scen, jag vill tävla. Jag vill och hoppas att jag 2013 i juli kan stå på scen i Tammerpokalen i min bästa form någonsin. Om jag kommer dit tills dess vet jag inte, vi får se hur jag ligger till efter jul, men en dag ska jag tävla.
 
Det kortsiktiga målet då? Jo nu ska jag bygga! Jag måste, verkligen måste om jag ska tävla få mer muskler. Så nu lägger vi om min träning till en 4-split, dvs 4 styrkepass i veckan, och UGn kommer jag bara köra 1ggn/vecka. Varför? För att det bränner för mycket. Jag kommer dessutom behöva äta mellan 500-800 kcal mer/dag än vad jag gör idag. Så mätt kommer jag vara dygnet runt.
 
Dagens benpass gick bra. Gick från gymmet trött och smått illamående, men som jag sagt förut, benen kräver att jag når dit för att få resultat. Att träna ben ska kännas i hela kroppen.
 
Nya träningskläderna, sportbh från better bodies och shorts från dcore. efter ett par set knäböj kom pumpen i låren som växte, jämför mitt vänstra lår innan träning till vänster och under till höger. Kul det där.
 
Nu jäklar åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0