Se framåt

Då var det onsdag igen. Två dagars jobb kvar. Ska kolla lite närmare på min data från mina pilotstudier och sedan i em ska jag sätta mig med lite sektionsgrejer eftersom jag råkar vara revisor för min sektion. En post jag gick på för över ett år sedan och som nu ska avslutas. Men känns rätt lugnt att få göra lite annat mellan varven. 
Ikväll är det jobb som gäller i form av intervju åt STS och sedan imorgon igen. Dessutom har det trillat in en ny intervju jag ska boka in så det känns skönt att det snart kanske kommer lite extra pengar. De behövs! Sen är mitt jobb väldigt trevligt och roligt också. Jobbar ju sedan inte fredag utan kommer träna och sedan är det stallet och förberedelser inför lördag som gäller. 
 
Idag är det vilodag från träningen. Min kropp är riktigt trött faktiskt så känns bra med en dags vila. Ev en kortare promenad ikväll innan läggdags, men vi får se. 
 
Sen imorgon, äntligen återvände den bortflugne! 1 vecka kan vara så sjukt länge när man går med massa känslor i kroppen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0