Seg söndag

Idag är jag sjukt seg i huvudet. Vill helst ligga i soffan hela dagen och bara ta det lugnt och se mr olympia som gick inatt för att sedan dra till gymmet så småningom. Har tänkt att jag ska svänga ut till stallet för att pyssla om Campino. Men det var länge sedan jag hade en dag hemma där jag bara kunde ligga i soffan utan att göra någonting, dessutom har jag en huvudvärk som smyger sig på.
 
Gårdagskvällen var trevlig och det var sjukt god mat. Men vid 21.30 åkte jag hem för att jag var så galet trött och skulle köra hem i mörkret. Men det gick bra och sen sov jag som ett barn inatt. Hur skönt som helst. 
 
Imorgon är det ny vecka igen. Ytterligare en vecka där jag bara är i skolan till torsdag för att sedan åka till sthlm på torsdag kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0