Solig söndag

Det fortsätter med det dåliga uppdaterandet här på bloggen under helgerna. Dels för att jag inte har datorn under dagarna, och framför allt för att jag istället väljer att lägga kvällarna på att umgås med de människorna jag tycker om.
 
Just nu har vi tre katter  i lägenheten då vi passar Jonatan och Helenas katter en vecka. Det går helt okej även om de inte är direkt kompisar än. Vi får väl se hur det funkar resten av veckan. De har ju i alla fall en hel del yta att gå undan på.
 
Idag blir det ut till stallet innan jag ska köra rygg och biceps på gymmet. Ska försöka att komma därifrån vid 16 senast så jag inte kommer hem så rackarns sent.
 
Hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0