Söndagen i ett inlägg

Solen sken idag igen. Hade en rätt lugn stalldag faktiskt. Red Zambrano under fm och det går bättre och bättre. Ska rida honom på lektionen imorgon också. Under em red jag Junco som vart riktitgt bra i galoppen. Dessutom fick jag till min egen sits riktigt bra. Avslutade dagen med att pyssla om Campino som inte verkar må helt toppen och även Amalthe (deras avelssto) som fick komma in en sväng. Hälsade såklart också på lilla kattungen. Så jäkla söt och trots att den bara är 3v så ger den sig ut på små äventyr
 
Drog sedan direkt till gymmet för ett rygg och bicepspass. Mitt jobbigaste pass då det är mina två svagaste muskelgrupper så att lägga det på söndagen efter stallet var inte helt optimalt. Måste planera om det där. Ökade trots det i marklyften, fick till några helt okej pull-ups och ökade även i  latsdragen. Sedan började energin tryta.
 

Med Zambrano upp till hagen o sen lilla kissen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0