Test av PWO

Ska ner till gymmet nu för att köra mitt psykiskt mest krävande pass, rygg och biceps. Testar inför det för första gången PWO (pre-workout) som jag fått ett prov av från en av grabbarna på gymmet.
Hoppas att det ska göra att jag taggar till lite extra. Vill verkligen inte börja med PWOs som ökar muskelpumpen, för då känns det som om man lurar kroppen en hel del. Men i den här är det aminosyror och koffein framför allt, även lite beta-alenin. Återkommer om vad dessa saker gör senare.
 
Har haft lite ont i ryggslutet efter att jag sov dåligt en natt, en nerv som klämts som händer mig titt som tätt. Idag har jag inte känt av det så nu hoppas vi att det inte går upp av marklyften idag. Gäller att hålla buktrycket!
 
Hörs senare.
 
Nu ska dem växa!!

Kommentarer
Postat av: Ponnysmurfarnas ♥

Just nu pågår det en tävling på vår blogg om ett supersnyggt fleecetäcke med hals från Svea-Sweden, och genom att ta någon minut av ditt liv för att anmäla dig har du chans att vinna detta!
Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/september/vinn-ett-fleecetacke-med-hals-fran-svea-sweden.html#comment

 - Kram, 
Ponnysmurfarna


2012-09-20 @ 19:12:20
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0