Tung och lång dag

Sjukt lång och tung dag. Hela kroppen har känts seg vilket bekräftades på träningspasset över lunchen.
 
Så grisigt tungt pass. När jag greppade och körde första repet i marklyften så tänkte jag, hur, hur ska jag orka dra 10 st och sen 3 gånger? Det kändes som om stången vägde 100kg istället för 55. Men jag intala mig själv som Jenny brukar säga "Bitch pleeease!", och sen var det slutdiskuterat. Jag vet ju att jag kan ta det, så det var bara att göra. Matade på resten av passet. Det tog längre tid än vanligt men jag gjorde det i alla fall. Jobbade stenhårt med kontakten och fokusen i latsen och rackarns vad tungt det blev.
 
Här är nu en viktig sak att planera sina pass, inte bara vad ni ska köra utan vilken vikt, antal rep och set med utgångspunkt vad ni klarade förra passet. För då är det inte lika lätt en trött dag att sänka och köra mindre och lättare, för det står ju redan där på pappret, att det här har du minsann klarat förut!
 
I övrigt så har jag jobbat, och sedan storhandlat. Satte mig ned vid 21 igen. Nu ska jag hoppa i säng och sen är det äntligen fredag imorgon. Helg! Veckan har sprungit iväg och jag ska avsluta på bästa sätt,stall sedan med UG och sedan trevligt sällskap =)
 
fighting face, inte det snyggaste, men du är inte på gymmet för att vara snyggast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0