uppe igen

Humöret vände verkligen efter att jag kom till gymmet. Lekte av mig i armgången och fortsatte med min chinsträning. Sedan körde jag dips och satte 15 st! Det har vart mitt mål sedan jag kom tillbaka från sommaren så nu belönade jag mig själv med ett Aldrig Vila linne! =D
UG passet sedan var typ hur jobbigt som helst. Men det gjordes och sen kunde jag liksom inte vara arg med alla endorfiner!
 
Jag och Carro har sedan storhandlat och mitt konto är rätt ledset nu. För första gången så måste jag verkligen leva på varenda krona av csn. För en sak är säkert att äta för träningsresultat är fasen inte billigt ska ni veta både med mat och kosttillskott. Nu la jag i och för sig en rejäl beställning som förhoppningsvis står sig en sväng. Så blir till att hålla hårt i de resterande slantarna under månaden. Känns väl sådär när jag egentligen hade siktat in mig på 2 par skor och en ny jacka men jaja... Kanske blir till att mocka lite skit sen framåt december ändå =/
 
Nu ska jag sova. 
 
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0