Vill träna nu!

Ska snart jobba lite, har en intervju med en kille som vill åka till Spanien nästa år. Lite skönt idag med en kortare intervju och inte en USA intervju eftersom de då ska göra ett test också.

Det kliar i hela kroppen att få gå och träna nu. Ben ikväll och det ska bli riktigt gött att få köra stenhårt.
 
Något jag insåg under helgen är att sådana som jag och flera av ni, som varje dag tänker kring kost och träning kan inspirera andra människor. Det är sällan man får höra det, men under helge så fick jag och flera andra det bekräftat. Att det jag gör kan vara en del i att en människa ändrar livsstil som gör att en människa helt plötsligt undviker att dö i förtid. Att få bidra till de jag kan genom att bara göra det som är en livstil för mig, som jag älskar är otroligt.
 
För om vi ska inse faktum, jag går inte till gymmet 5 dagar i veckan, kryssar mellan skivstänger och hantlar och testosteronstinna pojkar för att imorgon kunna fråga någon hur mycket den personen bänkar för att då kunna säga att jag bänkar mer. Nej, jag är där, varje gång för min skull. Varje pass är en tävling mot mig själv. För min utveckling, för att nå mitt mål. Jag struntar högaktningsfullt vad alla andra tar i sina övningar, vad de ökat med eller hur de lägger sin kost.
 
Jag äter och tränar för att nå MITT mål, endast mitt och jag hoppas att ni gör samma sak.
 
En klok vän på HGD skrev idag att vi som lägger mycket tid till träning och kost lär oss inte bara det utan vi lär oss även ödmjukhet, för inte förrän man själv stått där med ett mål vet man hur mycket dedikation, motivation och tid det tar för att nå dit.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag blir inspirerad av dig, fortsätt skriva om din träning :)

2012-09-04 @ 18:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0